-
- Vakgebieden
- Adviseur
- Bedrijfstrainer
- Coach
- Commercieel expert
- Financieel Consultant
- HRM Developer
- Interim
- Interim-management
- Interim-manager
- Management Consultant
- Mediator
- Organisatie adviseur
- Relatiecoach
- Spreker
- Trainer
-
Wilt u vastgeroeste patronen doorbreken, nieuwe inzichten verkrijgen en veranderen? Met mijn pragmatische werkwijze gaan we samen werken ...
2 reviewsBekijk het profiel -
Als coach en Interimmanager & Adviseur wil ik collega's stimuleren en enthousiasmeren om hun talenten, competenties en vaardigheden in te ...
6 reviewsBekijk het profiel -
Alles draait om ‘doen waar je goed in bent’. Maar hoe weet jij waar je goed in bent? Ik help mensen hun persoonlijke competenties (aar...
8 reviewsBekijk het profiel -
'Koersvast en succesvol meebewegen in verandering.' Met mijn uitgebreide werkervaring in de profit en non-profit en mijn kennis van sys...
2 reviewsBekijk het profiel -
Als People Professional begeleid ik Directies, Ondernemers en MKB bedrijven bij het optimaliseren van de inzet van mensen. Resultaatgerich...
9 reviewsBekijk het profiel -
Het functioneren van mensen zie ik als de spiegel van een organisatie. Het gedrag van mensen wordt bepaald door het functioneren van de or...
4 reviewsBekijk het profiel -
Duurzame Inzetbaarheid & Vitaliteit gaat hand in hand met succes en plezier. Ik help mensen en organisaties bij het creëren en onderhoude...
2 reviewsBekijk het profiel -
Robert Bridgeman was algemeen directeur van een middelgroot bouwdienstverleningsbedrijf en directeur opleidingen bij een branche verenigin...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik organiseer seminars, trainingen, lezingen en coachingstrajecten. Ik maak hierbij gebruik van materiaal van, de in het Amerikaanse be...
0 reviewsBekijk het profiel -
Het leven bestaat uit keuzes maken. En dat is maar goed ook, want u kunt niet alles tegelijk. Helaas hebben te veel mensen het gevoel stee...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik begeleid als trainer en adviseur ondernemingen en individuele managers. Ik heb mij gespecialiseerd in performance management en reken b...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben geboeid door wat mensen beweegt. Strategisch, praktijkgericht en betrokken. Opdrachtgevers waarderen de veilige en prettige leero...
0 reviewsBekijk het profiel -
Met mijn ervaringen in sales in sterk commercieel gedreven organisaties ben ik goed in staat mens en organisatie te versterken.
0 reviewsBekijk het profiel
Ik co... -
Ik coach en begeleid managers in hun rol van leidinggevende en doe dit op basis van Servant Leadership principes. Daarnaast ben ik inzetba...
0 reviewsBekijk het profiel -
Mensen in organisaties in beweging krijgen en hen uitdagen in groei en ontwikkeling dat is waar ik voor sta. Veranderingen in organisatie...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .