Waarom een Goede Professional?
Vanwege:
- De eerste indruk
- Opbouw van een goede reputatie en referenties
- Zichtbaarheid van uw ervaring en successen
- Vindbaarheid
- Acquisitie
Mensen doen zaken met mensen
Uw toekomstige opdrachtgevers kiezen allang niet meer voor u vanwege uw bedrijfsnaam of het logo. Mensen willen zaken doen met professionals waarvan zij het vertrouwen hebben dat er voldoende expertise aanwezig is om opdrachten naar wens uit te voeren. Laat u veel en van uw beste kant zien en geef bezoekers de indruk dat u als professional wat kunt en wilt betekenen.
De eerste indruk
De eerste indruk wordt meer en meer opgedaan op internet. Voorafgaand aan een afspraak of een eerste ontmoeting wordt 'gegoogeld' om een indruk te krijgen met wie iemand te maken krijgt. De eerste indruk is een belangrijke voor de bril die wordt opgezet en die bepalend kan zijn voor het verdere verloop van het contact.
Reputatie en referenties
Een goede reputatie – dat is waar het om draait. Want dat levert u mond-tot-mond reclame op. De waardering van opdrachtgevers versterkt daarom uw portfolio! Op basis van een goede, aantrekkelijke portfolio in combinatie met positieve klantervaringen weten toekomstige opdrachtgevers waarom ze juist voor ú moeten kiezen!
Uw actuele gemiddelde waardering op Eengoedeprofessional.nl toont u ook eenvoudig op uw eigen website door middel van een ‘widget’.
Zichtbaarheid van ervaringen en successen
U bent gebaat bij een goede, heldere en overzichtelijke portfolio op internet. Uw portfolio is geen CV! Vertel wat uw meerwaarde is! Welke successen heeft u behaalt? Wat kunt u voor opdrachtgevers betekenen?
Vindbaarheid
Vindbaarheid is essentieel. Wordt u niet gevonden, dan weet men ook niet dat u bestaat. Daarom is Eengoedeprofessional.nl als domein zó ingericht, dat voor veel relevante zoektermen de website prominent wordt aangegeven in de zoekmachines. Zo komen potentiële opdrachtgevers sneller bij u terecht! En hebben zij interesse? Dan nemen zij rechtstreeks contact met u op.
Acquisitie
Laten wij eerlijk zijn: vaak heeft acquisitie alleen prioriteit als u het rustig heeft. Bent u druk, dan wilt u werken. Maar u bent er wél bij gebaat dat uw acquisitie-activiteiten continuïteit kennen.
Eengoedeprofessional.nl is zowel een online marketing instrument als een acquisitietool. U vertelt uw verhaal in feite 24 uur per dag. Potentiële opdrachtgevers kunnen u dus altijd vinden!