-
- Vakgebieden
- Acquisiteur
- Trainer
- Spreker
- Marketing Adviseur
- Management Consultant
- Interim-manager
- Interim
- Financieel Consultant
- Coach
- Bedrijfstrainer
- Adviseur
- Organisatie adviseur
- Relatiecoach
- Expertise
- Organisatieadviseur
- Overige
- Relatie
- Resultaat
- Leiderschap
- Loopbaan
- Ondernemers
- Ontwikkeling
- Inrichting
- Flexibilisering
- HRM
- Financieel
- Financieel
- Effectiviteit
- Executive
- Directie
- Crisismanager
- Business
- Telefonische acquisitie
- Geluk
- kostenbeeersing
- Management
- Marketing
- Sales
- Communicatie
- Commercie
- Bedrijfsvoering
- Persoonlijke ontwikkeling
- Development
- Changemanager
- Algemeen
- Koude acquisitie
- Verzuim
- Sport
- Strategie
- Team
- Telemarketing
- Turn arround
- Zingeving
- Mindsonar
- NLP
- RET
- Stressmanagement
- Timemanagament
- Klankbord
- Mastercoach
- Procesbegeleider
- Resultaatgerichte menskunde
- Sparringpartner
- Flexibiliteit
- Dagvoorzitter
- relatiebegeleiding
-
'Koersvast en succesvol meebewegen in verandering.' Met mijn uitgebreide werkervaring in de profit en non-profit en mijn kennis van sys...
2 reviewsBekijk het profiel -
Als People Professional begeleid ik Directies, Ondernemers en MKB bedrijven bij het optimaliseren van de inzet van mensen. Resultaatgerich...
9 reviewsBekijk het profiel -
Bel jij wel eens ‘koud’?
1 reviewsBekijk het profiel
Bellen is mensenwerk. Daarom ben je open en sociaal, maak je een innemende eerste indruk, en luister je ... -
Het functioneren van mensen zie ik als de spiegel van een organisatie. Het gedrag van mensen wordt bepaald door het functioneren van de or...
4 reviewsBekijk het profiel -
Duurzame Inzetbaarheid & Vitaliteit gaat hand in hand met succes en plezier. Ik help mensen en organisaties bij het creëren en onderhoude...
2 reviewsBekijk het profiel -
Ik coach, begeleid en adviseer individuen, teams en organisaties in verandertrajecten. Dit doe ik met Liefde, Lef en Licht. Zo kijk ik na...
1 reviewsBekijk het profiel -
Ik organiseer seminars, trainingen, lezingen en coachingstrajecten. Ik maak hierbij gebruik van materiaal van, de in het Amerikaanse be...
0 reviewsBekijk het profiel -
Robert Bridgeman was algemeen directeur van een middelgroot bouwdienstverleningsbedrijf en directeur opleidingen bij een branche verenigin...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik help als persoonlijk begeleider en groepstrainer drukbezette zelfstandigen en professionals in zelfstandige functies een blijvend lege ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben senior coach en consultant, gericht op persoonlijke ontwikkeling en teamversterking. Mijn klanten beleven mij als professioneel, he...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben geboeid door wat mensen beweegt. Strategisch, praktijkgericht en betrokken. Opdrachtgevers waarderen de veilige en prettige leero...
0 reviewsBekijk het profiel -
Met mijn ervaringen in sales in sterk commercieel gedreven organisaties ben ik goed in staat mens en organisatie te versterken.
0 reviewsBekijk het profiel
Ik co...
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .