-
- Vakgebieden
- Bedrijfstrainer
- Beeldmarketeer
- Coach
- Management Consultant
- Marketing Adviseur
- Organisatie adviseur
- Spreker
- Trainer
- Provincie
- Overijssel
-
Fotografie voor iedereen, op heldere wijze ben ik in staat de kennis van fotografie in al haar aspecten over te brengen op diverse doelgro...
3 reviewsBekijk het profiel -
Het functioneren van mensen zie ik als de spiegel van een organisatie. Het gedrag van mensen wordt bepaald door het functioneren van de or...
4 reviewsBekijk het profiel -
Robert Bridgeman was algemeen directeur van een middelgroot bouwdienstverleningsbedrijf en directeur opleidingen bij een branche verenigin...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik geef advies op het gebied van interne en externe communicatie, kan ingehuurd worden om tijdelijke projecten te begeleiden, communicatie...
0 reviewsBekijk het profiel -
Je zou willen dat je een manier wist om tot je recht te komen als introvert. Om bij te dragen aan de missie van de organisatie en aan een ...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .