-
- Vakgebieden
- Adviseur
- Assistent
- Bedrijfstrainer
- Coach
- Commercieel expert
- Directeur
- Grafisch Ontwerper
- Grafisch Vormgever
- ICT Consultant
- Interim-manager
- Internet marketeer
- Management Consultant
- Marketeer
- Marketing Adviseur
- Organisatie adviseur
- PR adviseur
- Projectmanager
- Reclamebureau
- Relatiecoach
- Support
- Trainer
-
Internet Marketing specialist & directeur/eigenaar E-difference Online Marketing
3 reviewsBekijk het profiel -
Als marketingadviseur help ik startende ondernemers bij hun marketinginzet. Dat doe ik door vooral te kijken naar de acquisitievorm die bi...
4 reviewsBekijk het profiel -
'Koersvast en succesvol meebewegen in verandering.' Met mijn uitgebreide werkervaring in de profit en non-profit en mijn kennis van sys...
2 reviewsBekijk het profiel -
Bedrijven helpen hun online strategie te bepalen en deze in te vullen naar succes. Waarde creëren en toevoegen aan bedrijven met behul...
1 reviewsBekijk het profiel -
Adviseur Online Marketing
0 reviewsBekijk het profiel -
Waar kom ik 's morgens mijn bed voor uit? Ik bouw aan een betekeniseconomie waar sociaal en monetair kapitaal in balans zijn met een posi...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik geef advies op het gebied van interne en externe communicatie, kan ingehuurd worden om tijdelijke projecten te begeleiden, communicatie...
0 reviewsBekijk het profiel -
Mijn drijfveer is het creatief, vanuit klantperspectief, verbeteren van de wijze van werken binnen een organisatie. Nieuwe informatietechn...
0 reviewsBekijk het profiel -
Op zoek naar een geschikte blogtool voor een klant stuitte ik in 2009 op WordPress. De combinatie van WordPress en het doen van je eigen m...
0 reviewsBekijk het profiel -
Samen sta je sterk en vul je elkaar aan. Ik vanuit mijn vakgebied als grafisch ontwerper en jij vanuit jouw vakgebied als …….? Of het ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben een allround grafisch vormgever die vorm geeft aan datgene u graag wilt uitstralen en waarmee u succesvol wilt zijn. Denk hierbij ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Door mijn jarenlange ervaring in de sales en de marketing, is het doorgronden van klanten en klantwensen een deel geworden van mijzelf. D...
0 reviewsBekijk het profiel -
bureau wat: is dé ondernemerscoach, ondernemersondersteuner en trainer voor de ZZP’er. bureau wat: begeleidt en adviseert ZZP'ers bij h...
0 reviewsBekijk het profiel -
Een kwart eeuw grafische ervaring, liefde voor fotograferen en illustreren gecombineerd met een flinke dosis intuïtie. Voor alle visuele...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik help bedrijven, winstgevender te worden met een sterk merk en een optimale marketingmix. Om relevant te zijn, moet je, ook als bedrijf,...
0 reviewsBekijk het profiel -
Organisaties willen zich graag onderscheiden van hun concurrentie. Maar hoe zorgt u ervoor dat dit onderscheidend vermogen vorm krijgt en ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Marketing, communicatie en PR. Vanuit mijn vakgebied ondersteun ik klanten en opdrachtgevers bij het vinden en realiseren van nieuwe omzet...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .