-
- Vakgebieden
- Trainer
- Mediator
- Management Consultant
- Interim-manager
- Interim
- HRM Consultant
- Headhunter
- Coach
- Adviseur
- Organisatie adviseur
- HR adviseur
- Expertise
- Organisatieadviseur
- Overige
- Resultaat
- Recruitment
- Leiderschap
- Loopbaan
- Ondernemers
- Ontwikkeling
- Inrichting
- Flexibilisering
- Inkoop/inhuur
- HRM
- Financieel
- Financieel
- Effectiviteit
- Executive
- Familie
- Directie
- Crisismanager
- Business
- recruiter
- Geluk
- Management
- Communicatie
- Persoonlijke ontwikkeling
- Development
- Changemanager
- Carriere planning
- Algemeen
- Verzuim
- Salaris
- Strategie
- Team
- Werving
- Zakelijk
- Zingeving
- RET
- Stressmanagement
- Timemanagament
- Klankbord
- Mastercoach
- Procesbegeleider
- Resultaatgerichte menskunde
- Sparringpartner
-
Ik help ondernemers (nog) meer grip te krijgen op de eigen organisatie en haar medewerkers. Dit doe ik door ondersteuning te verlenen op H...
5 reviewsBekijk het profiel -
Als coach en Interimmanager & Adviseur wil ik collega's stimuleren en enthousiasmeren om hun talenten, competenties en vaardigheden in te ...
6 reviewsBekijk het profiel -
Het functioneren van mensen zie ik als de spiegel van een organisatie. Het gedrag van mensen wordt bepaald door het functioneren van de or...
4 reviewsBekijk het profiel -
Ik coach, begeleid en adviseer individuen, teams en organisaties in verandertrajecten. Dit doe ik met Liefde, Lef en Licht. Zo kijk ik na...
1 reviewsBekijk het profiel -
U bevindt zich in een situatie waarin u op zoek bent naar een passende functie of een beter functioneren. U twijfelt of u daarbij professi...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben een gedreven en resultaat gerichte P&O adviseur. Mijn belangrijkste drijfveer is om ertoe bij te dragen dat mensen met plezier naar...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik help hoger opgeleide professionals (ca. 30-49) hun werkgeluk te (her)vinden, zodat zij weer plezier, succes en balans hebben in werk en...
0 reviewsBekijk het profiel -
Als je hetzelfde blijft doen wat je altijd deed, zul je hetzelfde krijgen wat je altijd kreeg. Dat wat er is, of is gebeurt, kunnen we nie...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik help medewerkers die worstelen met hun werk en werkgevers / leidinggevenden die "worstelen" met hun medewerkers. Mijn begeleiding kan b...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik help bedrijven met het besparen van verzuimkosten. Dit doe ik door medewerkers vitaal te houden op het gebied van gezondheid, ontwikkel...
0 reviewsBekijk het profiel -
Mensen beter laten functioneren is mijn passie. Flexibiliteit, deskundigheid, ambities zijn termen die in al mijn activiteiten een belangr...
0 reviewsBekijk het profiel -
Vanuit mijn passie om voor de klant het verschil te maken, creƫer ik werkwijzen die de behoefte aan talent voor de organisatie invullen. ...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .