-
- Vakgebieden
- Administratieve dienstverlener
- Bedrijfsadviseur
- Belastingadviseur / fiscalist
- Boekhouder
- Coach
- Financieel Adviseur
- Fiscalist
- Interim
- Interim-manager
-
Ik ben een Financiële expert met meer dan 30 jaar brede ervaring als Administrateur & Hoofd Boekhouding/Administratie in alle facetten v/...
0 reviewsBekijk het profiel -
Na een goede periode in het bedrijfsleven, waarin ik mijn kennis en ervaring heb opgedaan in de vele facetten van de administratie en waar...
0 reviewsBekijk het profiel -
Hoewel ik ook zaken als de administratie, belastingen en jaarrekeningen verzorg, ben ik vooral van meerwaarde op het gebied van bedrijfsec...
0 reviewsBekijk het profiel -
Kwaliteit kan heel goed tegen een redelijke prijs. Ik ben een zelfstandig financieel Professional die er graag voor zorgt dat u uw adminis...
0 reviewsBekijk het profiel -
Of het nu gaat om financieel advies, het ondersteunen van uw financiële administratie of het geheel verzorgen van uw financiële administ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik bied deskundig, betrokken en pro actief belastingadvies van ‘top to bottom’. Van de privé-situatie tot de onderneming. Met praktis...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .