-
- Vakgebieden
- Administratieve dienstverlener
- Adviseur
- Assistent
- Bedrijfstrainer
- Belastingadviseur / fiscalist
- Boekhouder
- Coach
- Controller
- Directeur
- Financieel Adviseur
- Financieel Consultant
- Headhunter
- HRM Consultant
- ICT Consultant
- Interim
- Interim-manager
- Management Coach
- Management Consultant
- Mediator
- Organisatie adviseur
- Relatiecoach
- Support
- Trainer
-
Ik help ondernemers (nog) meer grip te krijgen op de eigen organisatie en haar medewerkers. Dit doe ik door ondersteuning te verlenen op H...
5 reviewsBekijk het profiel -
Als coach en Interimmanager & Adviseur wil ik collega's stimuleren en enthousiasmeren om hun talenten, competenties en vaardigheden in te ...
6 reviewsBekijk het profiel -
'Koersvast en succesvol meebewegen in verandering.' Met mijn uitgebreide werkervaring in de profit en non-profit en mijn kennis van sys...
2 reviewsBekijk het profiel -
Ondernemers en particulieren adviseren in uiteenlopende financiële situaties is mijn passie. Ik neem hiervoor alle tijd, zodat er in alle...
1 reviewsBekijk het profiel -
Adviseur Online Marketing
0 reviewsBekijk het profiel -
Graag stel ik mij aan u voor. Met mijn > 20 jaar werkervaring als Controller/Financieel Manager heb ik expertise opgebouwd in o.a. financi...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben een interim manager, beschikbaar als Professional in de Food Productie
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben een betrokken en gedreven partner die meedenkt en slimme oplossingen realiseert. Dat kan een concept zijn, een web applicatie, web ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben een gedreven en enthousiaste interim manager, die op eigen wijze ervoor zorgt iedereen mee te krijgen voor het behalen van een geza...
0 reviewsBekijk het profiel -
interim-management programma- en projectmanagement organisatie-advies personal coaching Specialismen:begeleiding organisatieverander...
0 reviewsBekijk het profiel -
bureau wat: is dé ondernemerscoach, ondernemersondersteuner en trainer voor de ZZP’er. bureau wat: begeleidt en adviseert ZZP'ers bij h...
0 reviewsBekijk het profiel -
Of het nu gaat om financieel advies, het ondersteunen van uw financiële administratie of het geheel verzorgen van uw financiële administ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Mijn passie: mensen helpen om optimaal te presteren. Alleen kunnen we heel veel. Samen met anderen wordt het snel ingewikkeld; en hier ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Als MfN gecertificeerd Register familieMediator breng ik partijen met elkaar in gesprek. Dit met als doel gezamenlijke oplossingen te rea...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .