Ik kan u van dienst zijn met alle werkzaamheden die binnen uw administratie voorkomen. Tevens stel ik de jaarrekening op en verzorg alle fiscale aangiften. Het is ook mogelijk uw salarisadministratie bij mij onder te brengen. Naast een uitstekend verzorgde boekhouding kan ik u ook voorzien van fiscaal advies, in 2005 heb ik de titel Fiscaal Adviseur (FA) behaald.
Door een gedifferentieerde klantenkring is er ruime ervaring met tal van bedrijfstakken. Tevens ben ik ook inzetbaar bij tijdelijke administratieve klussen, denk aan vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof of het verwerken van achterstanden.
Voor particulieren verzorg ik de aangifte inkomsten belasting, voorlopige teruggaaf en ik kan alle toeslagen ook voor u aanvragen. Kortom, een compleet pakket voor een weg door de jungle van de belastingdienst.
Werkgebied
Administratiekantoor I van Maanen
Eendrachtstraat 3
3784 KA Terschuur
ZZP: Ja
VAR: Ja
0342461571
info@administratiekantoorvanmaanen.nl
www.administratiekantoorvanmaanen.nl
Inge Van Maanen
- Functie
- Administratieve dienstverlener
- Expertise
- Salaris
- Financieel
- Jaarrekening
- Starten van onderneming
- Belastingen
- Locatie
- Terschuur
-
Beoordeling
0 reviews - Algemene indruk
- Deskundigheid
- Prijs/kwaliteit verhouding
Werkervaring/uitgelichte projecten
- Bedrijf
- Administratiekantoor I van Maanen
- Functie
- Directeur / Consultant
- Periode
- May 2005 - Huidig
- Beschrijving
- Administratiekantoor I. van Maanen is opgestart door Inge van Maanen-Kegler FA, in 2005. Het kantoor richt zich voornamelijk op bedrijven binnen het MKB en particulieren. Ik ben er van overtuigd dat veel persoonlijk contact en een nauwe samenwerking leiden tot het allerbeste resultaat.
Opleidingen
Deze professional heeft nog geen opleiding ingevuld.
Reviews
Er zijn nog geen reviews.