-
- Vakgebieden
- Spreker
- Management Coach
- Jurist
- Commercieel expert
- Coach
- Bedrijfstrainer
- Expertise
- Acquisitie
- Business
- Civielrecht
- Commercie
- Communicatie
- Directie
- Effectiviteit
- Executive
- Familierecht
- Leiderschap
- Management
- Ondernemers
- Overige
- Persoonlijke ontwikkeling
- Privaatrecht
- Resultaat
- Sales
- Strategie
- Team
- Verkoop
- Zingeving
- Provincie
- Gelderland
- Overijssel
- Zuid-Holland
-
'Oefenmeester in Klantcontact', zo noem ik mezelf. Mijn motto is 'Verkopen is mensenwerk'. Verkopers en niet-verkopers leren bij mij meer ...
1 reviewsBekijk het profiel -
Robert Bridgeman was algemeen directeur van een middelgroot bouwdienstverleningsbedrijf en directeur opleidingen bij een branche verenigin...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik organiseer seminars, trainingen, lezingen en coachingstrajecten. Ik maak hierbij gebruik van materiaal van, de in het Amerikaanse be...
0 reviewsBekijk het profiel -
Als businesscoach zorg ik ervoor dat ondernemers het plezier in geldzaken terugkrijgen, de omzet zien stijgen en dat ondernemen gewoon wee...
0 reviewsBekijk het profiel -
Je zou willen dat je een manier wist om tot je recht te komen als introvert. Om bij te dragen aan de missie van de organisatie en aan een ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Prof. mr. J.W.A. (Jeroen) Rheinfeld is sinds 2018 als vennoot aan FBN Juristen verbonden. Hij is als adviseur en docent gespecialiseerd in...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .