-
- Vakgebieden
- Webdesigner
- ICT Projectmanager
- ICT Consultant
- Provincie
- Overijssel
-
Het oog en oor hebben voor de klant. De bedrijfsprocessen als basis nemen en een persoonlijk tintje geven in het onderhoud met gebruikers,...
1 reviewsBekijk het profiel -
Mensen en organisaties eisen dat ict altijd werkt! En in deze tijd overal! Dat begrijpen wij heel goed. Automatisering, digitalisering, be...
1 reviewsBekijk het profiel -
Ik ben een betrokken en gedreven partner die meedenkt en slimme oplossingen realiseert. Dat kan een concept zijn, een web applicatie, web ...
0 reviewsBekijk het profiel -
Het bouwen van goede en doeltreffende websites is mijn passie en mijn vak. U wilt op uw website laten zien waar u voor staat en dat is mij...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .