-
- Vakgebieden
- Accountant
- Acquisiteur
- Administratieve dienstverlener
- Adviseur
- Advocaat
- Assistent
- Assurantie-adviseur
- Bedrijfsadviseur
- Bedrijfstrainer
- Beeldmarketeer
- Belastingadviseur / fiscalist
- Boekhouder
- Coach
- Commercieel expert
- Concept ontwikkelaar
- Consularis
- Controller
- Directeur
- Financieel Adviseur
- Financieel Consultant
- Fiscalist
- Grafisch Ontwerper
- Grafisch Vormgever
- Headhunter
- HR adviseur
- HRM Consultant
- HRM Developer
- HRM Medewerker
- Hulp bij rouw en verlies
- Hypotheek-adviseur
- ICT Adviseur
- ICT Consultant
- ICT Projectmanager
- Incasso specialist
- Innovatie expert
- Interim
- Interim-management
- Interim-manager
- Internet marketeer
- Jurist
- Management Coach
- Management Consultant
- Marketeer
- Marketing Adviseur
- Mediator
- Notaris
- Organisatie adviseur
- Pensioen-adviseur
- PR adviseur
- Projectmanager
- Reclamebureau
- Regisseur voor leven en nalatenschap
- Relatiecoach
- Scrum master
- Spreker
- Support
- Tekstschrijver
- Telemarketeer
- Trainer
- Webdesigner
- Plaats
- Akkrum
- Alkmaar
- Almelo
- Almere
- Alphen aan den Rijn
- Amersfoort
- Amstelveen
- Amsterdam
- Andijk
- Apeldoorn
- Arnhem
- Assen
- Barchem
- Barneveld
- Bedum
- Beek en Donk
- Bennekom
- Berkel-Enschot
- Bilthoven
- Bodegraven
- Breda
- Breukelen
- Brunssum
- Buitenpost
- Castricum
- Cuijk
- Delden
- Delfgauw
- Delft
- Den Bosch
- Den Haag
- Den Helder
- Deventer
- Diemen
- Dieren
- Doetinchem
- Dordrecht
- Dorst
- Driezum
- Dronten
- Druten
- Duizel
- Ede
- Eefde
- Eerbeek
- Eijsden
- Elburg
- Elst
- Enkhuizen
- Gasselte
- Goes
- Goor
- Groningen
- Groot-Ammers
- Haarlem
- Harderwijk
- Harfsen
- Hattem
- Heemstede
- Heerenveen
- Heijen
- Hengelo Gld
- Hoevelaken
- Hoogeveen
- Horn
- Houten
- Jubbega
- Krimpen aan den IJssel
- Lanaken
- Landgraaf
- Leeuwarden
- Lelystad
- Leusden
- Maarn
- Maastricht
- Malden
- Middelburg
- Monster
- Naarden
- Nederweert
- Nieuw Vennep
- Nijkerk
- Nijmegen
- Nootdorp
- Raalte
- Rheden
- Rijnsburg
- Roosendaal
- Rosmalen
- Rotterdam
- Santpoort-Noord
- Soest
- Someren
- Spijkenisse
- Sprang-Capelle
- Steggerda
- Stokkum
- Ter Aar
- Terschuur
- Terschuur
- Utrecht
- Veenendaal
- Veghel
- Venray
- Vleuten
- Vlissingen
- Voorhout
- Voorthuizen
- Vorden
- Waaksens gem. Litt
- Waalre
- Warnsveld
- Wekerom
- Westerbeek
- Westervoort
- Wijchen
- Wijhe
- Woerden
- Zeewolde
- Zeist
- Zoetermeer
- Zutphen
- Zwolle
- ’s-Gravendeel
-
In deze tijd van reorganisaties, innovaties en recessies, zorg ik als bedrijfscoach voor rust en structuur in je bedrijf. Er ontstaan mome...
0 reviewsBekijk het profiel -
Een kleurrijke diverse samenleving is een kansrijke samenleving.’
0 reviewsBekijk het profiel
Vertrouwen is noodzakelijk voor een goede samenwerking. De divers... -
Opdrachten op het gebied van beloningsbeleid, functiewaardering en functiebeschrijving. Vooral voor de combinatie van het ambachtelijke we...
0 reviewsBekijk het profiel -
Specialist in het doen van onderzoek naar, adviseren en schrijven over:
0 reviewsBekijk het profiel
- het opzetten en beheren van in- en externe flexibele schill... -
Basis voor succes vormen een doortastende manier waarop ik met werkgever, leidinggevende én werknemer aan de slag ga om duurzame werkherv...
0 reviewsBekijk het profiel -
Vanuit een bedrijfskundige en strategische optiek het aandacht geven aan en het verbeteren van het faciliterend leidinggeven en zelfsturin...
0 reviewsBekijk het profiel -
Advies voor ondernemers, Coaching voor ondernemers, Advies voor startende ondernemers, Bedrijfsovernames, Bedrijfsopvolging, Bedrijfsbeëi...
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik geloof dat het kennen van je kracht en hierop durven vertrouwen essentieel is. Ik denk ook dat iedereen zo’n vuur in zich heeft. De k...
0 reviewsBekijk het profiel -
Reditus Advies helpt op een open, eerlijke en efficiënte manier bij alle soorten regelingen voor de oude dag, ziekte, arbeidsongeschikthe...
0 reviewsBekijk het profiel -
Connettersi biedt deskundigheid in vraagstukken rond culturele verschillen in het sociaal domein, zorg en welzijn. Dit doet zij door midd...
0 reviewsBekijk het profiel -
Een goede website genereert traffic, klanten en omzet. Een goede website kan eenvoudig en goed betaalbaar worden ingericht en onderhouden....
0 reviewsBekijk het profiel -
Ik zie kansen waar een ander straal aan voorbij loopt, en zie ik ze niet dan creëer ik ze. Met mijn helicopterview overzie ikgoed het spe...
0 reviewsBekijk het profiel -
Toen mijn vrouw en ik aan kinderen ‘begonnen’ was op voorhand al zeker dat het een groot gezin zou worden. In juli 2000 wordt onze oud...
0 reviewsBekijk het profiel -
Soms zie je pas achteraf de route die geleid heeft naar het punt waar je nu staat. In mijn geval was het een burn-out die me tot volledige...
0 reviewsBekijk het profiel
Vind snel en eenvoudig nieuwe opdrachten!
Blog-artikelen
Tegenspraak dulden: Heb jij zoveel lef?
Keuzes maken, doe jij dat ook alleen?
Wat is jouw eerste indruk?
Een levensdossier, nut of noodzaak?
Hoe laat jij je van je beste kant zien?
De interim manager is dood!
Acquisitie is als fietsen, je kunt het leren!
Nieuw leiderschap, waarom mannen vrouwen nodig hebben.
Wil jij jouw eigen verhaal wat aanscherpen?
Download het gratis E-Book en versterk daarmee jouw verhaal. Klik op de afbeelding hierboven.
10 redenen om je te laten waarderen!
Je als Professional door je klanten laten waarderen versterkt niet alleen jouw eigen verhaal, maar bevestigt veel meer dan je eerste instantie aan denkt.
- Jouw klanten zijn en bevestigen jouw professie
- Jouw klanten zijn het bewijs van jouw bestaan en jouw inzet
- Jouw klanten tonen jouw doelgroep
- Jij leert van wat jouw klanten zeggen
- Jouw klanten bepalen jouw waarde
- Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs
- Jouw klanten geven aan wat jij voor ze betekent
- Jouw klanten vertellen het beter dan jij zelf doet
- Je laat zien dat jij jouw klanten belangrijk vindt
- Jouw klanten dragen bij aan nieuwe omzet
Zo krijg je een goede aanbeveling
De manager is dood, leve de professional!
In een recent artikel van Willem Mastenbroek komt de vraag naar voren hoe het komt dat ervaringen met nieuw organiseren zo weinig navolging krijgen en waarom managementwijsheden wel met de mond worden beleden, maar slechts zelden worden geïmplementeerd. Hij geeft ook een antwoord: de breuklijn ligt in houding en gedrag. Managers vertonen niet het soort gedrag dat meer . . .